Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-17, 18:32   #71
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Nej, jag har inte sett några sådana siffror som jag kunnat vidimera som äkta, och gudarna skall veta att jag har letat och erbjudit en ganska kraftig muta för att få siffrorna, dock utan resultat. Jag har en känsla av att ATG inte på några villkors vis vill att siffrorna skall komma ut, då det skulle slå mycket hårt mot dem. Allt man kan göra är lite försiktiga uppskattningar baserat på de dagliga vinstlistorna från ATG som visar de större vinsterna.
Fast ärligt talat tror jag det inte spelar så stor roll om det visade sig att Harry låg på 30 % och filinlämnade 90 % Vem skulle bry sig? Micke Nybrink.

Nää, skulle inte tro det. Han är nog rädd om lönen och dom som bryr sig minst av allt är dom berörda som spelar HB. Den stora majoriteten skulle stirra på dig och undra om du var försöksutskriven på en fråga om utbetalningsprocent. Inte så konstigt heller, räcker väl med att nämna Pisa.

Tror inte ens att en på hundra av Harry-spelarna vet vad utbetalningsprocent betyder och hur stor den är.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat