Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-17, 22:11   #75
hatten1

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 5535
Standard

Viroid: Har man inte all form av statiskt underlag när man säljer spel över nätet, så begår man tjänstefel. Tyvärr tror jag ATG gjort så under 10talet år.
Begått allvarliga tjänstefel.
Insikten i hantverket spelförsäljning och speloptimering kräver oerhörda kunskaper och insikter och vad jag sett så har inte ATG visat sig inneha denna kompetens.
Vilket tydligast påvisas av myntningen " robotspel" och alla därefter tillsatta hinder och undanröjande av sådant som påvisar UtlandsAffes vinster och spel.
Tex att ATG tog bort streckprocenten för att undvika att kunniga spelare kunde förutse spelstötar och påpeka dessa i mediaflödet är ett av de tydligaste bevisen av dom alla.
Om några veckor kommer jag med statistiskt underlag som är rent häpnadsväckande, och återigen kommer slå undan de fyra ben om ATGs manifest består av.
Spelsäkerhet
UtlandsSpel
Förtroende
sportens främjande

Oj, var det inte Skarplöths manifest? Ursäkta, borde kanske i sådant fall tilläggas några av dessa punkter om de inte nämns!

Inte ens oddsändringar och streckspelspåverkan EFTER spelstopp lyckas man förhindra, t o m så illa att VARJE dag sker det påverkan på spelet EFTER MÅLGÅNG.
VARJE dag förändras omsättning, spel på enskilda hästar och streckspelspåverkan EFTER att vinnande häst har ropats ut.

Orsaken till att detta händer är egalt, att det händer är åtskilliga gånger bevisat och att ATG inte tar detta på allvar påvisar dess inkompetens att bedriva spel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Fulsprit (+3), reflex (+3), Trinity (+3)
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat