Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-18, 12:04   #9
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Mellby Viking blir fantastiskt överbetrodd idag. Kolla när han mötte Uno De Joflo i november, då stod de lika start, UDF fick sämre löpning och det var precis han klarade hålla undan. Kan vinna loppet på att han har kanske den bästa motorn av alla här, men känslig för tempoväxlingar och har knappast mer än 10% vinstchans här imo. Romeo Lavec är svår att räkna på i ny regi men är han i ordning som han varit i en del lopp tidigare så pissvinner han väl det här? Hur ska de kunna plocka tillägg på någon som går 15-tid? Baggen King Of Friday på 20-fållan har jag aldrig sett, men kan konstatera att den trots många galopper gnetat in en bra slant och vunnit långlopp nyligen. Allt det överskuggas dock av att det nu i 56:e starten är första gången de får lägga pisken på honom, högintressant!

Prins CPs lopp blir en riktig godbit! El Mago Pellini, säger bara första gången Goop! Magic Tonight fick fint uppbyggande comeback-lopp och har bättre spår än favoriten. Nothing But Class har jag lite svårt att sätta in i loppet faktiskt, men det ser väl ut att vara hyfsad spetschans och från ledningen vinner man lopp. Borde vara täckt på 3,5,7 men kan smälla också när det är påställt och toppat på alla kanter, jag ser bara tre chanslösa i startlistan.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+3), itzo (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat