Rommes upplopp mäter 205m. Finns några meter att speeda på så kanske det dyker upp några bakifrånspurtare.
Första tror ja inte att det gör det. Här ska det nog till ett antal meter galopp för att förhindra favoritseger. Tänker inte spekulera i det utan spikar. 3
Andra är öppnare. Venkatesh låter det väldigt bra på och han är bäst. Kanske promenerar hem det här från dödens. Men chansar och går emot. Tror att han krossar ettan men hoppas på att han blir hetsig och trött och hoppar innan upploppet. Då Kliver Borga Effekt fram och avgör med 100. Tänker inte spika utan leta guldkorn. Om det går riktigt fort vilket jag tror att det kan göra om det blir varmt och skönt så kan diggers komma in i matchen. 5,6,8,12,1,2,4
det pratas om unghäst och inte full form och bla bla men jag tror att Digitalen är huvudet högre än de flesta i det här loppet. Enda hoten ser jag i On Track Piraten och den på strecken tappade Rocky Winner. 7,8,10,4,2,5
Blir för dyrt helt enkelt att gardera Månprinsen. Annars hade jag nog gjort det. Tycker loppet känns öppet och svårt men lutar åt att jag måste spika.
Nu blev jag trött i fingrarna. Måste gå och hälla upp en kall.
Orkar inte fortsätta men just nu ser systemet ut så här.
3
5
2,7,8,10
1,2,10
1,4,7,12,15
1,2,3,8,9,12
1,10
Totalomvändning i dag. Måste spika i andra för att ha råd att lämna in.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av draken den 2014-04-19 klockan 21:52.
|