Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-20, 00:22   #95
mr_kusk

mr_kusks avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1426
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
V75 Romme, söndag 20 april
Kusken bakom vår spik: "Jag har ingen tanke på att släppa"
Seger i åtta av de nio senaste gångerna han körts i ledningen. "Spetsgaranti" nu och streckad på nio procent! "Alla" räknar med släpp, men tydligt besked:
"Jag tycker att han växer i ledningen och har ingen anledning att släppa tycker jag på förhand. Min plan är att köra i ledningen, punkt slut." = troligen Travelling man

Fullständigt tipsmaterial till söndagens V75-omgång på Romme finns nu publicerat på Spelvärde.se. Massvis med godis i informationsväg finns att tillgå. Det är en underdrift att spets- och storfavoriten i silver lever farligt:

"Det blir full fart hela vägen och om dom är kloka och släpper tror jag på toppchans. Vill dom ha oss utanpå har jag väl bara bra chans. Jag tror min häst går en 10-tid i alla fall. Det är väl säkert troligt att hon får svar, men som sagt, det är mer deras bekymmer än mitt. Ledaren brukar hon alltid plocka ner." = Vendi
Vi lägger henne etta i rankingen, du ser inga konstigheter i det?
"Absolut inte, hon är etta på min ranking."
Fyra procent...
Vendi kommer tokköras in absurdum. Kanske vinner den, men det troliga scenariot är galopp. Tokkörs den har inte pray frontline något i leken att göra vilket öppnar upp för chapeau.
mr_kusk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat