Ämne: Limiteringar
Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-20, 10:39   #309
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
De har helt enkelt inte tillräckligt bra oddssättare i Europa, för de är väldigt ofta ute och cyklar. Därmed tillämpar de sina fulerier. Eftersom de är baserade långt ifrån staterna de verkar i så är det omöjligt att hänga ut i UG, anmäla till KO eller dylikt.
Jag tror du har helt fel. Det handlar inte om att det saknas tillräckligt bra oddssättare i Europa, det handlar om att bolagen inte behöver lägga ned tid (läs: pengar) på att cappa matcherna ordentligt då de endast tillåter spelare som missar utstick.

"Säg till dom dumma spelbolagen på skarpen, dom vill inte ge mig gratispengar!"
Jo, det hade ju varit typiskt PK-svenskt att anmäla det till någon instans istället för att ta eget ansvar. Snart ser vi väl en varningstext på ICA att "handlande kan leda till shoppingberoende". Att bonushora går utmärkt så länge det är till din egen fördel. Jag förstår att folk blir irriterade över limiteringar (det har jag själv blivit) men till syvende och sist så har alla med ett konto hos dessa bolag själva skrivit på ett kontrakt där det uttryckligen tillåts. Varför skapar man ett konto nånstans om man inte håller med reglerna?

Det finns åtminstone ett bolag som tillåter vinnande spelare utan att individuellt limitera, varför inte hålla sig till detta? Scenario: Du går förbi fem grönsakshandlare på stan och fyra säljer ruttna tomater för två kr/kg medans den femte säljer färska för tio kr/kg. Köper du hellre fem kilo ruttna tomater än ett kilo ätbara?
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+20), droid (+1), Zniper (+5), Wagner (+50), the_mirage (+25)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat