Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-20, 16:39   #321
Rickart

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2727
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Varför fortsätter denna otroligt negativa anda mot varandra i travdelen? Jag svarade på någons invändning varför jag spikade OTP men inte Venketesh och får skit av dig.

Och NÄR ska admin försöka sätta stopp för detta genom att ge väldigt korta avstängningar för sådant här redan innan det eskalerar och jag kallar honom för något han egentligen förtjänar?
Förlåt, jag kunde ha skrivit något mer konstruktivt om detta.
Venkatesh som spik tyckte jag var ett MEGAAVSLAG, spår 8, travosäker, hästar som kan göra lite vad som, och spår8+travosäker. Brogade för tuff resa, eller gallop.
On Track Piraten, hade jag som spik i höstas eller somras eller när det var, när den var ospelad, gick hårt på vinnare och ganska hårt som tvilling med Yarrah. För den är snabbsnabb från start. Men här, trodde jag på ledning för traveling man, och riktig hårdkörning för framhästarna. Trodde inte på något sätt att OTP skulle få ledning, utan få gå hårt ut i spåren. Så jag hade, 2,5,7.
Ledning
Spurtskräll
Stark

Respekterar dina tips i övrigt och tar dom ofta i åtanke i mina spel.

Tack och skål i solen