Ämne: Limiteringar
Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-20, 19:35   #311
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Folk verkar inte förstå att dom goda tiderna har varit och kommer aldrig tillbaka. Visst kan man hanka sig fram på bonusar och eurobookies, ett tag, men förutsätter nästan att man bor kvar hemma hos morsan.

Men leva enbart på spel (på riktigt) är något helt annat. Är det någon här inne som gör det? Jag själv räknas inte eftersom jag lever på gamla pengars avkastning och för att jag är så billig i drift. Om jag var tvungen att dra in varje månad så skulle jag förmodligen vara chanslös i dagens klimat.

Det var många år sedan spelarkåren som kollektiv peakade. Dom förbättringar som gjorts efter det ligger nästan uteslutande hos andra sidan och dom kommer aldrig sluta upp med att finslipa verksamheten.
Jag håller definitivt med dig när det handlar om kollektivet. Men även om det är betydligt svårare idag har det även tillkommit positiva förändringar. En sådan föränding är de (den?) bookies och agenter som tar in stora pengar till relativ låg juice. Dom har redan finslipat sin verksamhet färdigt (i stora drag iallafall) och att de välkomnar vinnare betyder att den du behöver slå är marknaden (+2%). Förutsättningarna finns där definitivt för enskilda individer att profitera, inte på spelbolagens bekostnad utan på resten av marknadens. Och det är väl där den stora skillnaden från förr ligger. Samtidigt kan ju ingen med normalt vett då trott att spelbolagen skulle blöda pengar i all oändlighet.

Jag är relativt säker på att sådana individer finns här på Sharps.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat