Ämne: Limiteringar
Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-20, 19:16   #312
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Jag håller definitivt med dig när det handlar om kollektivet. Men även om det är betydligt svårare idag har det även tillkommit positiva förändringar. En sådan föränding är de (den?) bookies och agenter som tar in stora pengar till relativ låg juice. Dom har redan finslipat sin verksamhet färdigt (i stora drag iallafall) och att de välkomnar vinnare betyder att den du behöver slå är marknaden (+2%). Förutsättningarna finns där definitivt för enskilda individer att profitera, inte på spelbolagens bekostnad utan på resten av marknadens. Och det är väl där den stora skillnaden från förr ligger. Samtidigt kan ju ingen med normalt vett då trott att spelbolagen skulle blöda pengar i all oändlighet.

Jag är relativt säker på att sådana individer finns här på Sharps.
Kan bekräfta att via de stats vi får in på Pinnacle från användare som signat upp från oss finns det åtminstone 3-4 st som så gott som varje månad hämtar hem stora summor. Vet såklart inte vilka de är, vad de spelar på eller vilka levnadskostnader dem har, men det skulle räcka gott åt mig att leva på i alla fall.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat