avd1. är inte så lurigt som det känns, min första röst går helt klart till Ludde och Kaffir Face som travar nu mera vilket är skönt att se. Hästen har varit ute i tre raka gulddivisioner nu och möter mycket enklare emot nu, vi behöver inte spekulera hur loppet blir kört eller hur!? Ludde lär gasa vad som går från start och får överta ledningen utan att bränna allt för mycket krut i ledningen tror jag ingen trycker upp tempot utan alla går ner på innespår och Ludde får leka hem loppet i 22 tempo?? (haha) skulle inte förvåna alls. avd2. American Idol har tänt till på alla cylindrar hos Calle Göransson och senast var han ruggig från spets på nytt rekord, här kommer man ladda för ledningen och mycket talar för dito igen. Spik! avd3. känns på förhand vidöppet och här kan en skräll ligga på lur... avd4 Känns också lurigt och en skräll ligger också på lur här min skräll "ide" är Notimenosean som såg smidig ut som fyra senast, är nog med och krigar om segern, normalt ska man ha med så många man kan men min plånbok säger att jag bara får ha 9-11-15. avd5. Rolex Bigi har varit ruskigt bra på slutet och fortsätter att imponera Jorma vilar sällan på hanen om han vet att han har en bra häst, troligen spets och där ska han ha jättechans! avd7 Napolion Cd är nog bästa hästen i fältet han var riktigt fin ifjol men frågan är hur formen är nu efter lite vila?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|