Axevalla-Ottos tips:
V64-5 5 "Remember My Name har verkligen hittat stilen och varit toppenfin
vid två raka segrar på Axevalla. Han har fått ett perfekt utgångsläge och han är absolut förstahästen och en tänkbar spik. 6 Careful Victory är en riktigt startsnabb häst som också visat fina takter hos Thomas Dalborg. Det har strulat en del för hästen men han är farlig att glömma bort. 8 H. R. Arn verkar Flemming väldigt nöjd med och trots sitt jobbiga utgångsläge så får vi nog passa honom. Skulle det bli hård körning gynnar det bakspårets 9 Carlos Santana som Claes Svensson tycker håller V75-klass".
V64-6 "2 Overtaker By Sib startade flitigt i höstas på V75 och visade att
han klarar sig fint i silverdivisionen. Senast i årsdebuten blev han tempotorsk och gick helt okej i skymundan. Jag litar inte på honom helt framförallt då han normalt inte kan ta ledningen. 9 Vinnalt Herkule är en snabb herre som trivs på kort distans. Flemming pratar om skor runtom och det känns aldrig bra, ändå tidig. Jag tycker helt enkelt att det inte är någon av hästarna i loppet som har någon riktig toppform och det betyder att positionerna kommer att avgöra vem som vinner det här och det kan lika gärna vara en jätteskräll som jag ser det. Personligen ska jag ha ALLA I SISTA".
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|