Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-23, 00:03   #60
WizardofAhhs

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2030

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Om du ändrar matchstarten så kommer ju den tiden att vara när matchen startas? Förstår inte problemet faktiskt, det är så den ska fungera.

Det märks ju ganska tydligt om någon har senare låsta spel med matchstarter än vad de ska vara?
Nja, jag vet inte om jag håller med.

Lås-funktionen finns ju till för den anledningen att den ska funka som ett kvitto på att man inte fifflar med sin statistik. För någon som mig, som lägger min energi på en liga som NHL - där matchtiderna ser väldigt, väldigt olika ut är det otroligt enkelt att snygga till siffrorna (genom att lägga in en del spel efter första perioden etc). I ett större sample blir det nog klurigt för en utomstående att lägga märke till om var 5:e spel har en senare matchstart. Oftast håller man knappt koll på alla tider i NHL (överlag så räcker det gott att veta att matcherna börjar som tidigast 01.05 under vardagar).

Jag vet inte. Problematiserar väl i onödan nu kanske. Väldigt långsökt scenario kanske. Eller inte. De finns ju faktiskt betalspel. Visar du upp ett stort sample från föregående säsonger där du mixat lite med tiderna så kommer du nog undan. Du får ju en ganska fin edge, även om du inte faktiskt lägger spelen.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat