Ämne: MLB 22/4
Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-23, 00:47   #2
Arch
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6756

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Funderade på överspelet @Cubs, men Trumbo spelar inte för DBacks och det blåser in 14mph, inte mycket som bör åka ut. Det är något av en ide, spela under 7.5 och mindre och över 10.5 och högre @Wrigley. Nu är det så att jag inte känner för att spela på under med dessa pitchers. Hammel är iaf en groundballer, men han var väldigt ostabil senaste par åren. McCarthy har haft en dålig start på året, men han var lite bättre mot Mets senast. Ändå, känns det rätt skakigt trots att offenses är inte heller något bra.
Mest gillar jag det inte för att det ser ut att vara en 3-2, 3-3, 4-3 typ av match och jag känner inte för att oroa mig inatt

Funderar också på över @MIL. Kennedy är en flyball pitcher, som har i år, konstigt nog visat upp en GB rate på nästan 50% på 4 matcher. Udda, minst sagt, för PetCo är mumma för flyball pitchers och han spelade 3 hemma matcher till att börja med...så jag är lite fundersam. Millers park är vanligen inte bra för flyball pitchers, men eftersom Gallardo har blivit pånyttfödd, så känns det som TT är bättre än själva totalet

@Coors är det dock svårare då båda lagen har haft succe mot SPs, så har också MadBum klarat sig mot Rockies vid nåt tillfälle. Rockies försvar och lite kraftigare lineup gör mig tveksam mot TTs och överspelet
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat