Ämne: Åby V75 26/4
Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-26, 12:03   #161
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39619
Standard

Några korta kommentarer till dagens omgång. Systemet bestäms senare. Tyvärr måste jag se loppen i efterhand då jag ska iväg sedan.
V75-1) Mycket som talar för att Ludde sitter i spets med Sahara Fairytale. Tror Johans svarar en bit för att sedan nöja sig med open strech-hålet. Fördel Luddes häst. Skulle de köra för hårt och för länge så öppnas loppet upp rejält.
V75-2) Öppet lopp! Tycker inte man kan lita på Pedro Bi från innern. Behövs ett gäng hästar som det känns.
V75-3) Raja Mirchi har bästa läget och även här ser det ut som god chans för Ludde från ledningen. Solvato ska bli intressant att se när han nu möter tuffare motstånd. Harry behöver mycket tur från läget.
V75-4) Hobard är alldeles för stor favorit. Kan vinna, men det känns som ett jämnt lopp där det kan skrälla.
V75-5) Kemas Magic runt om! Constantisoldi är värst emot.
V75-6) Arazi Boko första häst. Kan bli körning mot Olympic Kronos. Kommer Ludde till spets även här så kan han göra ett hat trick igen. Tredje häst är Rebus, som gynnas av tempo.
V75-7) Paramount favorit och det är inte mycket att säga om det. Inte säker på att han håller ledningen och jag vill gardera. MC Steamy blir mycket intressant att se. Tror man vill visa upp den inför Elitloppshelgen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat