Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-22, 13:37   #458
Gb

Gbs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1782

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Basketligaen, Danmark, 22/4, 19.20
Svendborg Rabbits-Bakken Bears
Svendborg Rabbits-3, 2.01 (pinnacle)
2u

Slutresultat: 76-71, Rabbits låg under med 16p inför 4:e qt, stark upphämtning!

Kan till att börja med att säga att jag har funderat en del kring den här matchen sedan igår, och varit i valet eller kvalet om jag skulle spela eller inte. Alltså är det en match jag inte känner mig alls "säker" på.

Det är match 3 i finalspelet i Danmark, där Svendborg Rabbits tar emot fjolårsvinnaren Bakken Bears på hemmaplan. Finalspelet gäller bäst av sju matcher. Rabbits vann första matchen hemma med 83-69, medan Bears vann andra matchen hemma i måndags med 68-63. Rabbits är dock hemmastarka, de har inte förlorat en enda match hemma under säsongen, varken i serien eller i kvarts- och semifinaler. Tror detta kan bli en jämn match då dessa båda lag (med deras respektive styrkor och svagheter) får anses som jämna, samt båda lagen vill få ett övertag i finalserien, Bakken Bears är enligt en del danska experter favoriter till att ta titeln. Men då Rabbits är starka på hemmaplan prövas, efter en del övervägande, 2u på Rabbits-3.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Gb den 2010-04-22 klockan 21:31.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng