Ämne: Åby V75 26/4
Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-27, 00:11   #329
tomtom2

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2332
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Tomtom

Jag tycker Kajsa gör bra segerintervjuer, lite annorlunda men ändå bra . Hon var faktiskt helt outstanding på att få ur Åke Svanstedt något vettigt i seger interrvjuerna.
OCh Kajsa gjorde väl "skitamatröen från Tranemo , den var riktigt riktigt bra, visar att travet kan vara låååångt från Stall Hultman och Kolgjini, det behövs faktiskt den vinklingen också, inte bara tipsprogram.

Ryttars reportage tycker jag också är bra, lite mer stämning känslor inte bara travet som spelobjekt. Sedan vet jag inte om de är värda pengarna

Ekmark är helt OK som programledare på tipsprogrammen,

Men visst det finns väldigt få som skall göra samma sak i +10 år, det behövs förändring nytänkande mm.

Kajsa är inte hon frilans , var ju ban VD ett kort tag och Tony är i USA som frilans, De är inte Kanal75 anställda men de har väl en massa uppdrag för travet.
Vi har säkert olika åsikter om vad som är bra eller inte och det är väl en jäkla tur att inte alla tycker lika. Jag uppskattar absolut inte sånt meningslöst svammel som Ekmark bjuder på i "En kopp kaffe" t.ex eller Almenäs och Hannés pretentiösa "hemma hos" reportage.
Vad det gäller Kajsa Gustavsson så har hon ju gång efter annan getts olika jobb både som VD på Umåker och även på STC utan att klara av dom jobben. Sen fortsätter man anlita henne som frilans, för min del känns det som att någon håller en skyddande hand över vissa, enligt min mening, fullständigt odugliga personer. Tror nog att du gissar att jag absolut inte uppskattar hennes "annorlunda" intervjuer heller. Men, som sagt, smaken är ju olika och jag respekterar givervis de som tycker annorlunda än jag själv gör. Kul att du kommenterade i alla fall, dessutom seriöst och saklligt
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat