Kör såhär idag! Likabra att lämna in så jag inte ändrar mig! Den här känns bra!
Registrerat spel
Datum: Söndag 2014-04-27
Bana: Mantorp
Spelform: V64, omg. 82
V6 - endast vinst vid 6 rätt
Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3, 5, 6, 7 (4)
2 2, 5, 6, 7, 8 (3)
3 8 Al's Winnermede (3)
4 1 I Love Champagne (7)
5 1, 2 (11)
6 3, 9, 11, 15 (2)
Vadet gäller startnummer
160 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 160,00 kr
Kvittonummer: 272A 1B09 1261 XXXX
Kommentarer om systemet:
1) Tar dom som är varma i kläderna och härdade på rikstoton! 7 Mellby Amiral sund vinnare och kanske bara släpps till spets och vinner!? Spår långt ut och motbud finns så jag garderar. 5 Verymuch Kisskarsk är jag lite besviken på men jag orkar inte spricka på den med B.G i vagnen! Gillar hästen högt och rent men det finns fler växlar i den här absolut! 6 Perfect Power vinner när som helst! Bra i skymundan senaste starterna! Barfota runt om igen! 3 Satisfied La Marc får loppet i främre träffen och har form för att vinna på speed! Kom inte till senast men grym vid vinsten!
2) Tar med dom som kan vinna! Lämnar efter lite velande 3 Jartinec utanför systemet...
3) Omgångens drag! 8 Al´s Winnermede gick strålande efter galopp sist och avslutade 10,5 sista 500. Utmanade en kanon då! Redén har lite halvproblem med hästarna i sitt stall och Sorbet uppträdde jävligt opolerat och valpigt sist! Fart finns men min spik uppträder mer moget och har absolut fart och styrka att bara mosa till vinst!
4) Den stora frågan är om min spik eller Classe Svensson med 7 Kalla Bob tar spets! Där är nyckeln till loppet! Jag vill inte dubbla systemet så jag tar ställning och tror på 1 I Love Champagne! Det är dessutom godare med Champagne än BOB blandsaft!
5) Intressanta utrustningsändringar, optimism från tränarna och läget gör att jag streckar spets och slut i femte! Blir det 1 eller 2? Skit samma! Den av dom som tar spets vinner annars har motbudet rygg ledaren som en försäkring!
6) Björn Goop upp på spetshästen 3 Dante Band är hyperintressant! Kan vänstersläggan väcka liv och gjuta mod sista 300 kan det vara vinnaren! På bakspår tar jag rutinerade 9 Dumas Sand (om felfri) och 11 Dansman Charlie som är dom hårdare och mest rutinerade i fältet! Det är jävligt uppåt på 15 Peasant Opal och som 3%-are är den ett måste! Övervägde streck för både 2 Ritte Drew och 13 Mr Hello Man som har form och kan gå fort sista 300 om smygare vid sargen men då hoppas jag någon av mina streck redan är i mål...
Går för hela såsen såklart! Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: heddari (+5)
|