Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-28, 23:29   #86
Hilding

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
"Team Westholm ‏@TeamWestholm 9 min
I dag har vi skickat sms-rapporter om hästarna till hundratals hästägare hos oss, och många nöjda och glada kunder på köpet. Perfekt!"

Här var som sagt informationen...

Luktar riktigt illa detta. Jag hoppas verkligen "toppinfon" gällde Ante Dana (troligt) och inte ändringarna på Thaitec. Jag trodde twitterkonton var till för att ge ALLA korrekt info och inte komma med såna här efterhandare där man skryter om info endast för hästägare.

Skulle dessutom infon varit känd tidigt på dagen är det ju en katastrof för Travtjänsten. Då har man ju uppenbart sparat på detta för att kunna slå rejält på trumman till slutspelet DD. Nedrankad som den var i rank & spel. Givet Spante och Fernholm är det ju oavsett uruselt att inte rota fram den här infon.

Jag tillhörde dem som var OK med att Spelarservice betalade tränare för denna typ av information. Hellre att infon finns att köpa än att den bara finns för ett fåtal utvalda. Givetvis skall infon helst vara fri för alla och när/om det medvetet myglas är det riktigt jävla illa för travet som redan är på dekis.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
Hilding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat