Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-30, 11:05   #132
Flickepojken

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
En enkel förklaring borde väl vara att atg vill locka nya spelare till travet, därav erbjuder man inte v6 respektive v7, man vill att "svensson" ska vinna sina 78 sek & tänka att det här var inte så jävla svårt, vi kör en vända till kommande lördag...& sen är man fast i träsket, haha.

Vet såklart inte om det är så, men rimligt är det iaf.
Alla pratar om träsket, inte minst mina vänner och bekanta vill gärna påpeka det. Men för egen del som i går, då hade jag liksom ingen lust alls till att spela men satte ett par dåliga spel på måfå medan man gjorde annat. Men kanske är det så att när man fått smak på riktiga vinster, då kanske man blir hungrig efter mer tänker jag.

Själv har jag en liten spelkassa som bara står och stampar på samma ställe känner jag, och när jag förlorar då blir jag så låst och tror att jag inte alls kan vinna.
Jag är dock jätte glad att jag har hittat till travet och galoppen! Har aldrig spelat på något innan, köper inte ens triss. Sen satt jag hemma en kväll i december och tänkte att jag ville hitta ett till sätt att tjäna pengar än min ''bara'' min lön, och alla inklusive mig själv har ju sagt att trav är så svårt och förstå så därför så ville jag försöka förstå hur spelet funkade och hur man spelade. Nu när jag vet det så är jag till viss del frälst, hehe, men jag känner att jag måste bevisa något med mitt spelande också, jag ser det inte som en hobby utan mer som ett uppgift typ.
Sen att jag gillar att tro på skrällar, ja det är en annan sak
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+10), tomtom2 (+5)
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat