Visa ett inlägg
Gammal 2014-05-01, 13:51   #39
henke111
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jake_25 Visa inlägg
Vet ni inte om att papak bytte namn och tar i dagsläget betalt för spelen på en annan svensk spelsida?

Han har gjort alla tiders resultat under de första 4 månaderna av 2014 där. I skrivande stund har han 1172 spel med en ROI på 1,18. Sammanlagt +1368,3 units med snitt 6,5 units per spel är något som ingen annan kan knappast visa upp på nätet för tillfället. Han prickar rätt spel efter spel. I mars lyckades han få rätt en 33 oddsare, i april en 26 och en 16 oddsare, i januari en 20 oddsare. Därtill kommer det på löpande band flera dubblar med höga odds som sitter. Och singlarna sitter ju nästan alltid.

Har aldrig varit med om något sådant på nätet så länge jag sysslat med betting. Han är helt omänsklig för tillfället, och priserna som han ska ha är inte något dyrt jämfört med flera andra, och sen har man ju fått pengarna tillbaka och samlat ihop så mycket pengar att det snart är dags att sluta dagsjobbet.

Synd att han slutade härifrån, för jag minns att jag följde honom länge när han delade spelen här. Men om ni lite letar så kommer ni säkert fort att komma på med vilket namn han nuförtiden skriver sina spel.
Är turtleslapbetting = papak?
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat