Citat:
Ursprungligen postat av elwiz
Verkar vara klurigt idag.....
v65-1) Ser mycket öppet ut, bäddat för skräll då jag inte tror helt på 9 Jeppas Maxi och absolut inte på 4 Te fredo Nick. Fastnade lite för 5 Glide Tooma och 7 Bonjour Shangri La. Brf ffg på 10 Fantasy Tooma.
V65-2) 3 I Do såg bra ut sist och går brfro idag, spikas!
v65-3) Kusk och hästkombos fick avgöra, 1,6,10,5
v65-4) Många ska med, får en känsla av att Melander/Lundström kan sitta på leken........ 10 start gwen första brfro sedan 2009.
v65-5) låser på 5 Umpire Sund & 1 Ritmo di Poggio, tror att Kim, Pekka å HOS kommer att kriga slut på sina springare.
v65-6) 6 Frixie Star sos!
|
I do och Frixie Star kan väl vinna a la klassisk solvallalunk. MEN jag anser helt klart att det är värt att gardera dessa då väldigt mycket streckade. I do går ändå med ny balans och inte säkert det slår väl ut och dessutom orutinerad. Nej helt klart läge att gå emot. Frixie Star tycker jag inte sett helt klockren ut i aktionen och anar viss galopprisk. 7 är snabb ut och kanske kan pressa favoriten till galopp in i första sväng. Sedan tycker jag inte FS sett sådär fulltankad ut vid segrarna och hoppas det blir lite mothugg i denna start om felfri.