Visa ett inlägg
Gammal 2014-05-10, 13:49   #41
Cazzius
 
Cazziuss avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 218
Sharp$: 1071
Standard

Riktigt värdelöst bolag..
Hade preceis en dispyt angående ett spel som jag verkade kunna spela från början men när det kom till kritan var spelet inte aktuellt för mig. Se chat med supporten (som för övrigt alltid är rätt snabb):

Filippa : Hej, jag heter Filippa.
Filippa: Hej Linus, hur kan jag hjälpa dig?
Linus: Hej jag ska lägga ett spel men får ett meddelande att insats är begränsad. Jag får däremot inget alternativ?
Filippa: ett ögonblick så ska jag se över ditt konto.
Filippa: Insattsnivån som finns tillgänglig på den här marknaden är begränsad och det är bestämt av vår oddsavdelning.
Linus: det förstår jag men till vad? Normalt sett får jag ett meddelande att tex 100kr går igenom och resten skickas på granskning men nu kan jag inte lägga spelet alls. Hur går jag tillväga?
Linus: eftersom spelet finns så antar jag att ni tar emot insats på spelet
Filippa: Vi har ingen möjlighet att veta vilka nivåer som finns tillgängliga på de olika marknaderna och hurvida man kan be om att skicka ett spel för manuell granskning eller inte, bestäms av vår oddsavdelning.
Linus: så jag kan alltså inte spela alls på det spelet trots att ni har det som val?
Linus: jag får ju inte ens igenom 1kr som insats'
Filippa: Om det inte går så har oddsavdelningen bestämt att det inte ska fungera på just den här marknaden. Detta är dessvärre ingenting som vi kan styra över.
Linus: falsk marknadsföring alltså? Att erbjuda en produkt som inte existerar?
Linus: stäng spelet eller sänk oddsen. ni kan inte ha ett erbjudande som inte finns
Filippa: Det kan hända att vi erbjuder vissa spel men sedan har vi ingen skyldighet att godkänna alla insatser på alla marknader, som i detta fallet när vår oddsavdelning har bestämt detta.
Filippa: Finns det något mer som jag kan hjälpa dig med just nu Linus?
Filippa: Det verkar som att du inte längre är närvarande. Jag kommer därför stänga ner denna chatt. Du är varmt välkommen att återkomma om du har några ytterligare frågor. Vi önskar dig en fortsatt fin dag!


Har bolagen inget ansvar alls mot oss konsumenter? Nu sätter jag in pengar tron att jag ska spela men blir blåst totalt då de har lockat mig med en produkt som inte existerar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)

Senast redigerad av Cazzius den 2014-05-10 klockan 13:52.
Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat