Visa ett inlägg
Gammal 2014-05-15, 16:55   #250
Lillis

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag är ganska övertygad om att vem som än vinner på Lördag så är det en häst i form, och form slår nästan alltid klass. Jag tycker också det känns rimligt med 2-3st i varje heat som är klara favoriter, och att resten känns lite svalare. Det har väl aldrig hänt att det finns 16 riktigt heta hästar som vill vara med.

Roi du Lupin från Frankrike vann ett större lopp igår, och kommer kanske få frågan. Norges hopp verkar stå till Mr X.F.Royal på Lördag. Finland har inget att komma med, Orali har tydligen tackat nej, Indigious från Tyskland har inte visat något av värde än, Kaka A.T. från Österrike har inte visat elitloppsklass, Holland har inte så mycket att komma med i eliten, från Australien/Nya Zeeland är det inte någon aktuell. Det blir då mycket svenskt, och så några gäster från USA, Frankrike och Italien. Tyvärr känns det inte så internationellt, men jag är övertygad om att det inte kommer köras något bättre lopp i Europa i år ändå. Det här är vad som finns.
Det kommer nog inga andra nordiska hästar, de som inte tackat nej är helt enkelt för dåliga. Roi du Lupin som en fransk till, Delicious US och Inken där har ni de tre.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat