Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart
Lopp 9 nr 4 Heart Jack. Riktigt snabb ut ett par ggr på kort, när den vunnit. Kanske kan ånga på och klara plats även på medeldistans? Ett kul platsspel och på intet sätt fegt drag! Nr 1 My Lulu i lopp 10 har läget och tiderna mot ett inte allt för giftigt gäng, som är likvärdigt eller sämre än motståndet flera ggr tidigare i år. Två platsdrag som sticker ut! 
|
Stort tack för att du nämnde den här, hade koll på hästen men brukar oftast tacka för mig efter V6 och inte titta på startlistorna till ramloppen som kommer efter. Intrycket senast den blåste till ledningen och vann lätt var finfint så jag förstod att det skulle bli intressant nästa gång med framspår. Synd man inte fick bättre parhäst på tvillingen bara. Tokodds på alla spelformer trots att de retsamt nog lyfte fram den lite i liven innan.
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2014-05-15
Bana: Åby, omg. 26
Lopp: 9
Spelform: Tvilling
Hästar: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
U-hästar: 4 Heart Jack
Vadet gäller startnummer
10 x 95,00 kr Totalt: 950,00 kr
Kvittonummer: 0700 1650 3725 9441
Edit: Och ber om ursäkt till övriga att jag inte backade upp Voltstart om denna, jag kan lyfta fram hästar på streckspelet men tvillinglir i lopp med låg omsättning håller jag helst någorlunda för mig själv så inte allt spelvärde blåser iväg...