Ämne: **SPREAD IT**
Visa ett inlägg
Gammal 2014-05-16, 22:10   #215
Sartre

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 395
Standard

I natt fick jag fyra tänder utslagna...

I vanliga fall hade jag spottat ut tänderna och gått fram, men i natt, när jag fick mina fina vita tänder utslagna såg jag ett soc-fall framför mig; hans tjej stod med en barnvagn bakom honom och "pleaded" att han skulle gå därifrån. Det gjorde ha inte utan han fortsatte framåt mot oss.
Det konstiga är att jag tänkte, precis efter jag fått smällen, att det var konstigt att man är ute och går med ett spädbarn, mitt i Christianshavn, fyra på morgonen. Hade han gått själv och betett sig som han gjorde hade det varit en annan sak, men han var ute och gick med sin "nya" familj.

Nu var det andra som tog hand om personen i fråga, men jag stod kvar och fick en tankeställare; är hans slag mitt problem?
Är mina utslagna tänder hans sätt att visa att han inte klarade av sin samvaro? Vilket fall som helst, jag ville inte sänka en kille framför hans spädbarn.

Sänkt blev han dock, stucken blev han också, och sänkt har jag blivit förr, men att bli sänkt av en trash-unge är nytt för mig. Men jag var som en jesuslärling i detta fall då jag verkligen kände för "offret" och inte ville skada honom i onödan.

Fan, jag tänker mycket, men är det verkligen rätt att känna för alla?
Är jag kristen nu???
Sartre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat