Visa ett inlägg
Gammal 2014-05-17, 08:43   #177
Riksdalen
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 3
Sharp$: 8
Standard

För några månader sen bad jag Come On att stänga mitt spelkonto hos dem och under inga som helst oständigheter öppna det igen. I ett svagt ögonblick en tid därefter chattade jag med supporten och frågade om de kunde återöppna det, vilket de gjorde med en (1) vecka som väntetid. Efter den tiden kunde jag logga in och börja spela igen. Efter cirka tre (3) månader har jag nu förlorat en ansenlig summa då mitt sista bet inte gick vägen i semifinalen mellan Malmö FF och Helsingborgs IF i Svenska cupens ena semifinal för herrar. Jag har därefter mailat dem flera gånger och tycker att de kan betala tillbaka min nettoförlust(er) då jag faktiskt tidigare hade kontaktat spelbolaget om att stänga mitt spelkonto och under inga som helst oständigheter öppna det igen. De tackar för att jag kontaktat deras support i varje svarsmail, men de har nu gått flera, flera veckor och de har inte behagat att svara på frågan om återbetalning. Jag har även bett dem kontakta deras VD alt. Sverige-chef i ärendet utan framgång. Dokument på läkarutlåtanden vad gäller min psykiska ohälsa har skickats in, men inget händer. Hela situationen känns jobbig. Vad skall man göra? Har ni här på forumet några tips? Nu i efterhand ångrar jag att jag någonsin började spela på sportodds där.

Mvh
Riksdalen
2014-05-17

Senast redigerad av Riksdalen den 2014-05-17 klockan 08:45.
Riksdalen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat