Visa ett inlägg
Gammal 2014-05-28, 15:30   #28
Tamuli

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Blev tidig inlämning idag pga olika saker men postar iaf min tankar inför ikväll här

Avd 1) Gillar favoriten D`One men tråkigt läge så garderar med 1,3 (tror Goop kan fortsätta som han slutade i söndags) och sen en rolig skräll i 7 Valetta Strix med Ludde som i lördags bara vann och vann men för att i söndags bara galoppera hela tiden men tar med Ludde och Valetta Strix som skrällbud iaf.
1-3-7-10

Avd 2) Spikar Curtsy Hanover, visst bakspår men är inne på att det kommer lösa sig för Örjan
Spik 9

Avd 3) Tror att Magic Tonight tar hem detta lopp, men vågar ändå inte lämna Solvato utanför systemet med tanke på hur det såg ut innan förra loppet, garderar även upp med 7 om de två favoriterna gör bort sig
2-5-7

Avd 4) Behövde 3 spikar idag så spikar favoriten som jag tror tar och fortsätter på vinnarspåret så spik på 5 Happy Days
Spik 5

Avd 5) Tycker jag var ett svårlöst lopp så här tar jag med 7 st hästar och så hoppas vi att någon av skrällarna vinner detta lopp
1-4-5-8-11-13-15

Avd 6) Är också inne på att Zonguldak löser detta även om det är tråkiga spår 8 så spik
Spik 8

Avd 7) Lite inne på att det kommer handla om Rolex Bigi och Amazing Man men om det strular lite för dem så hoppas jag att 3-5-8 kan vara med och slåss om segern så streckar på med 5 hästar
2-3-4-5-8

Nu håller vi tummarna att denna iskalla period man varit inne i en stund nu börjar vända igen.