Visa ett inlägg
Gammal 2014-05-28, 19:29   #60
legolasse

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 3015
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Alla som såg försöken måste inse att Air Frame vinner.
Curtsy Hanover måste vara århundradets mest överspelade favorit, bakspår på Åby sommartid, och den är inte ens bra.
Happy Days är bra, men Blue motion och Valentino Gowan är lika bra, klart överspelad.
Håller inte med tycker tvärtom att Clara R.C är en överspelad favorit. Iofs inte favorit men andrahandsfavorit och strecken har stigit kraftigt efter flera "experter" som varnat. Björnkollen, vass eller kass för att nämna några. Bf och jänkarvagn dessutom gäller inte längre.

Nissan Broline däremot som flera här höjer tror jag också på. Air Frame från spest och Nissan bakifrån om tempo tror jag räcker i första loppet.

Låter som det blir kubbning mellan Takter och Svanstedt. Takter är känd för att inte vika ner sig tror inte han gör det den här ggn heller trots open stretch. Detta gynnar min idé Montdore som jag gillar skarpt, bf rom dessutom.

Erika går jag på i stoloppet men erkänner att det är en chansning men gör det då de flesta garderar detta loppet och tror ändå Erika är bästa hästen.

Poochai är mitt drag i sista loppet. Bra häst som haft lite onödiga galopper men tycker den sett fin ut på slutet. Nu barfota och ser den som främsta utmanaren till Veijos favorit. Men behöver lite flyt med loppscenariot då den knappast kan nå innerspår tidigt i loppet.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat