Visa ett inlägg
Gammal 2014-05-29, 20:43   #1
AndyMart

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V64 Romme 30/5

Ser ganska favoritbetonat ut på förhand, framförallt i kallblodsloppen.

Väljer att försöka fälla Kvickers Kaxe medan jag inte ens försöker gå emot Lannem Silje, den vinner med galopp! :(

Lillspiken blir nog Kincannon Hanover, en stark häst som nog ska kunna plocka ner detta fältet över 2640 m. Melander är ingen kusk som vilar i kön heller direkt utan det är nog ett offensivt upplägg att vänta. Värst emot är Racing Hill och Charles Boko tror jag.

Första kan vem som helst vinna och jag tar alla fem, det är ett väldigt jämnt treåringslopp som inleder omgången.

Mitt lås kommer troligtvis i avdelning tre, systemet är ju inte spikat än men av vad jag kollat idag så tycker jag två hästar höjer sig över mängden här. Dock tråkigt att det är favoriterna men jag ser ingen mening i att ta fler då jag är ganska säker på att antingen New York US eller Västerbo Highflyer vinner detta lopp. Den som ska ha tre spikar kan chansspika New York. Jeppas Hugo kan man plocka med om man har råd med fler och känner sig nöjd med de andra loppen, tror dock inte det är nödvändigt.

Dragen är Åse i V64-2 och Troll Viktor i V64-4. Åse är en bra häst som oftast gör fina lopp men den har haft lite otur i loppen på slutet vilket många hästar ofta har med Gunnar Melander i jollen. I ett inte allt för tufft lopp kan det vara dags att segerdefilera.
Troll Viktor tror jag är lika bra som Kvickers Kaxe då den fungerar (vilket den nästan aldrig gör) och om det skulle vara en sån perfekt dag imorgon så kan den mycket väl orsaka korsdrag i kuponghögen!

Lycka till, hoppas ni hämtar pengar imorgon kväll!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat