Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-04, 07:54   #31
Dalton

Daltons avatar

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 122

Daltons corner
Stats: 67 - 39 - 1
ROI: 114.37%
Vinstprocent: 63.21%

Standard

Lite rött i boken senaste dygnet men är knappast något att deppa ihop för. Totalt så har det rullat på riktigt bra den första veckan här.

Utbudet är minst sagt begränsat just nu och jag låter franska öppna vara, inte minst efter gårdagens minst sagt överraskande resultat (iallafall för mig) när Gulbis plockade ner Berdych i 3 raka set. Bör ju vara slutlekt för honom när han möter Djokovic i semifinalen.

Två spel till kommande natts baseball:

2014-06-05 01:05MLBNew York Yankees (V. Nuno) vs Oakland Athletics (J. Chavez) 2 ML 1 1.820

Fortsatt förtroende för Oakland. De har en otroligt bra pitcheruppsättning och fördelen för dem är lite större än vad oddset indikerar enligt min bedömning.

2014-06-05 02:10MLBKansas City Royals (J. Vargas) vs St. Louis Cardinals (A. Wainwright) 2 ML 1 1.700

Cardinals har varit inne i en lite svacka och kan tyckas en aning dumdristigt att spela dem här mot ett Royals som spelar helt ok just nu och ställer upp med en duktig pitcher. Men jag har väldigt stort förtroende för Wainwright och han är en bättre och mer stabil pitcher än Vargas samtidigt som jag ser detta som en väldigt bra chans för Cardinals att stutsa tillbaka igen efter 3 raka förluster. Litet utstick just nu på Bet365.

Senast redigerad av Dalton den 2014-06-05 klockan 06:26.
Dalton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat