Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-07, 19:06   #9
AndyMart

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Som nog de flesta av oss på sharps så tar vi till oss information, sållar och konstruerar system efter det. Jens är en av mina viktigaste källor till spelfynd. Haft med flera tokskrällar på 2-3 hästar tack vare honom.
Hans specialité är att lyfta fram spelvärda objekt i loppen, inte konstruera system. Det hoppas jag alla med lite travöga ser.
Håller med om att han kan lyfta fram bra skrällar men det du sa var att han var grym. Han är inte bättre än nån annan känd tippare enligt mig.

Vi kan gå igenom dagens omgång:

V75-1 Här är han helt rätt ute, grymt att värdera Tresor som omgångens bästa segerchans. Femstjärnig analys!

V75-2 Bartender In "kanske bästa hästen" (bra analys) men sedan ger han kraftigt avslag då han säger att endast 2% av dessa hästar infriar förväntningarna.

V75-3 Han nämner inte Flex som sin vinnare som vissa av er verkar vilja påstå, utan att den är för lite streckad. Det kan i princip varenda kunnig travspelare konstatera.

V75-4 Jeppas Maxi en säker spik, stabilt men inget "wow" då resten av spelarkåren tyckte likadant.

V75-5 Dags för skräll enligt Jens, favoriten helt överlägsen.

V75-6 Vinnaren Caramella B.F nämns inte i analysen av V75-6, däremot är Yes We Can och Corleone Boko de två som gör upp enligt Jens, ingen av de tar sig till mål.

V75-7 Mosaique Face är överspelad säger Jens, vinner helt överlägset från dödens.

Hur ni kan tycka att han är grym efter en sån här omgång förstår jag inte, det enda som imponerar är att han utser Tresor D Inverne till omgångens bästa spik! Det är snyggt, resten är antingen ok eller dåligt..
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat