Nu pratade vi om att han lade fram att Flex var understreckad och att alla i spelarkåren på egen hand kunde komma fram till det väldigt snabbt och enkelt. Alltså inget imponerande att konstatera det, vilket vissa av er verkar tro.
Jag sa ingenting om att han bara skriver saker som alla andra redan vet om, det är något du själv diktat ihop.
Och nej, jag ska inte skriva någon analys här på sharps. Han tjänar pengar på att göra det, vilket inte jag gör. Du tror väl för fan inte han skriver milslånga biblar bara för att bjuda på det? Allt han är ute efter är att göra reklam för sin "fantastiska" statistikbibel och därefter kunna håva in kulor.
Apropå mina och NicklasJ's rekar vill jag bara säga att mina inte är så mycket sämre än hans som du tror.. Av våra senaste tio rekar har jag satt sex av dem medan han satt fem. Dessutom har mina vinstrekar varit till högre odds än hans, vilket gör att jag lyckats bäst med rekarna på slutet. Håller med om att Nicklas har grymma rekar och erkänner att hans analyser är hästlängder bättre än mina, men kom inte och säg att mina är så extremt kassa då jag tjänat mer pengar på de än vad du gjort under alla dina år som Jens-ryggare.
Är det inte så att det är resultatet som räknas, och inte analyserna? Man minns den som satte V75:an, inte den som hade 7 rätt på förhand!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Flickepojken (+2)
Senast redigerad av AndyMart den 2014-06-07 klockan 20:00.
|