Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-08, 05:24   #18
Voltstart
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Givetvis skiter man i BBS imorgon. Det är bara Raja Mirchi mot sig själv på Bjerke..
Ha, ha, ha... Detta ständigt vurmande för Raja! Det är en problemhäst som allt som oftast tar sig själv till nederlag! Därav är det en häst man gör bäst i att alltid spela emot. Det stod självklart för mig efter några enstaka starter och det har varit gynnsamt hela tiden sedan dess. Ha fel på honom tipsmässigt varje gång i princip är dåligt upplägg på systemet. 3 vinster på 20 starter under 2013-14 såhär långt säger väl allt? Nä, baisse!

Härligt lopp! Av de bästa saknas väl bara Mosaique Face och Timoko utav de som är igång?

Solvatos insatser i försök och final i Olympiatravet säger väl allt? "När fantomen rör sig står blixten stilla" och jag spikar...inte! BBS Sugarlight om ledningen skulle nås... 11,4 åkandes i från ledningen med fulla linor är väl bästa insatsen hittills och en sån kan inte plockas bort förrän Eliten visat sig innebära övermakten. Univers De Pan i Finland var enastående. Orali gillar jag högt och rent och därför ser jag hästen som en rolig rensare när jag ändå garderar. Jag stannar inte där. 10 känner jag inte till själv, men är ju Souloy som tränar och 8 har imponerat och kommer med trots sämsta läget. Den ynkrygg jag är väljer ändå att plocka med 5 och 7 som C-hästar.

Spikar i omgången? Jag går på dansken Tano Bork och underbara Canaka B.F..

Jag måste ha ett 2-hästarslås också. Tror jag gör ett lås på Goops duo i 3:e, då han själv låter väldigt förhoppningsfull.

Blås förbi dem alla, Veijo!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat