Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-10, 11:03   #32
clarund
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gullegris Visa inlägg
Kul tävling även om man inte är någon fotbollsexpert. Jag försöker spela ett bet på Brasilien vs Kroatien. Men det funkar inte. Jag får upp matchen när jag skriver under "infoga" men när jag sedan trycker på den så händer inget. Fler med samma problem?
Nae har lagt ett antal spel och provade precis igen ifall nåt nytt dykt upp men verkar fungera.

Du trycker verkligen på handicap-siffran ? Har du annan browser att prova med? Raden i "infoga"-fältet försvinner men övriga fält fylls i "utdimmade" och endast insats-fältet återstår att fylla i.


Ja alla måste älska en tävling som denna , tveksamt om det märks vem som är expert eller inte på ett så begränsat antal spel med tanke på varians. Det är iaf min förhoppning 8)


För oss noobs kan den första träffen på asian handicap hjälpa vid rättning !? : http://www.weekendbetting.com/sa-funkar-asian-handicap/ .



Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Vafan, Clarund
Var har du varit ???
Har lagt min energi på fotbollstips på slutet faktiskt, väldigt lite trav. En kombination av det och att jag lite grann ledsnade på nivån på forumet, det tog för mycket energi helt enkelt. Gläder mig att du är kvar ifall travtarmen vaknar till igen.

Kikar in ibland på sportdelen av forumet och den här tävlingen är perfekt, man slipper jinxa sina eventuella spel officiellt och har chans att vinna ära och pengar utan monetär insats

-------------------------------

Kanske hade avstått något spel men de tio jag valt är tillräckligt noga utvalda och det lär behövas en hyfsad winstreak för att ta hem en dylik tävling även utan en minimibegränsning av antalet spel så lagda spel känns trots allt ok även efter regeländringen.
__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av clarund den 2014-06-10 klockan 11:09.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat