Som vanligt liras det hårt på de stora spelbolagens drag. Personligen tror jag inte på någon av tex TT:s drag och tar bort bara på rent överspel.
TT kör med tre spikar:
V86:1
7 Archangel Am. Andrahandare i nuläget 23 % men kanske blir favorit till slut? Hästen trivs på distansen och kanske blir släppt till spets när Ludde laddar som brukligt. Thornberg tycker det är bästa hästen i fältet och Ludde optimistisk såklart. MEN hästen har varit sjuk, inte säkert att de släpps till spets och framförallt har han inte mött dessa kulltoppar förut.
V86:2
3 Democrat har blivit nerbombad på förtidsliren. Från 3.75 till 1,25 ett tag. Nu står den i 1,55 (Bet365) Under 2 på alla bolag inklusive ATG kan man nog räkna med i alla fall. Mycket streckad på ATG och det lär väl landa runt 50 % till slut. Startsnabb, gillar distansen och motstånd? talar för seger. Men har inte vunnit på länge och medhängartider under elitloppet som ser bättre ut än vad de är. Dessutom är Seabiscuit bästa hästen och den kan vinna ändå trots baissning. A. Hannibal barfota rom och Chapeau är också stridsdugliga enligt mig.
V86:7
1 Mr Pellegrino skriks det om på flera håll. Både TT och Stig H spikar, säkert fler spelbolag? Jaja tycker hursomhelst att det är som att jämföra äpplen med päron här. 7 American Idol har sett lysande ut vid segrarna och har gått imål på spänstiga ben med till synes krafter kvar. Hade nästan hoppats på skor då jag tror de vinner ändå. Kan vinna från dödens tror jag men 1 blev sånär av med spets i startrusningen senast och kan faktiskt bli passerad av Recation som är en blixt ut. Släpper sedan till den amerikanska idolen och loppet är slut.