Citat:
Ursprungligen postat av BroderH
Värdet är helt klart på Östersunds mot ständigt överspelade Bajen. Jag la en mindre slant på hemmaseger till 4.17. Chansen är betydligt större än 24% anser jag.
|
Nu är oddshögsta nere på 2,00 och bet365 som öppnade på 2,10 är nere på 1,80.
Anledningen till det tidiga spelet är just att den blir nerspelad. Just därför är 2,15 fantastiskt bra eller tycker du Östersund är favoriter med sin bästa spelare bort plus en till startspelare.
Jag anser folk vara trångsynta som konstant säger att Bajen är överskattade och nerspelade och aldrig vinner. Öppna ögonen så ser ni att oddssättarna också lever kvar i det och det kan vi utnyttja om vi är ute i tid.
Det är inte gamla vanliga Bajen som alla konstant gnäller om.
Jag spelar inte Bajen varje match oavsett odds utan har i de spel jag rekommenderat här ofta hittat spel som rasat i odds ju närmre starten lider.
Har spelat 4spel på Bajen att vinna i år och av dessa har 3 suttit och en har blivit push med odds 2,35 , 3,35 , 1,98 , 2,75.
Att rygga är valfritt men om du nu anser att Bajen spelas ner vore det inte smartare att vänta till nån timme innan start då oddset lär vara betydligt högre på Östersund än det är nu.