Citat:
Ursprungligen postat av BroderH
Har aldrig påstått att Östersund ska vara favoriter och jag har heller inte nervärderat Bajen, utan jag konstaterar bara att "stora" lag får oförtjänt mycket spel pga av sympatier. Jag håller själv på Liverpool i Premier League och det är helt omöjligt att få ett bra värde på dem, däremot spelar jag ofta på motståndarna när det passar då det hellre finns värde på den sidan.
F ö är det kul att du verkar vara en klassisk Stockholmssupporter som hugger som en kobra så fort någon skriver något som kan tolkas som negativt
Och ja, förmodligen är det smartare att spela ÖFK närmare matchstart, kan mycket väl bli en slant till.
|
Din kommentar till reken var att Bajen var alltid överspelade oavsett odds och förutsättningar. Så tolkar jag det du skrev. Har du läst allt jag skrev så finns det skador bl.a. som ställer till det för ÖFK.
Sen skrev jag min fråga om du tycker ÖFK var favoriter efter att jag presenterat 2,15 som ett bra odds. Vad var det för dumt med det?
Jag tycker däremot folk är trångsynta, speciellt när man rekar storlag och det bevisar du också då jag som stockholmare tydligen är en viss typ..
Det här är ingen tävling där vi hejar på olika lag utan jag hade lika gärna kunnat spela på ÖFK om jag såg det vara bra men det gör jag inte i detta fall.
Du får mer än gärna spela ÖFK och har du någon info som du tycker är värd att dela med dig som motiverar ditt spel ser jag gärna att du nämner det istället för att skriva; Bajen är överspelade jag tar ÖFK.
Sist men inte minst var det väl snarare en rekommendation att spela senare då du med all sannolikhet lär få ett högre odds. Hade en smiley kanske hjälpt till där för att det inte ska uppfattas som negativt