Sedan så osar det även avundsjuka över att en del kan spela för mer än andra - det mesta beror ju på leverne, hobbys och inkomst... Dessutom finns det ju de som "saltar" sina insatser, en hel del - ingen nämnd, ingen glömd och lägger därtill spel (oftast, eller alltid) i efterhand. Inte svårt att vara vinnande då! Även jag gör detta, egentligen, då jag inte bokför alla spel i något av mina spreadsheets - men, det tror jag ingen gör... ALLA ströspelar bredvid sina sheets, det kan jag garantera...
Jag spelar för mycket ibland, men när kassan är tom tar man en paus och återkommer när man är vid stadd kassa igen...
Jag älskar gambling och spel, tror fasiken det, hehe! Hur skulle vi annars låta spelbolagen gå med plus, hela tiden...?
En tia är en 500ing för en annan, kassamässigt sett! Att tro att alla som spelar högt är losers är att gå för långt, men visst finns detta där, en hel del till och med - detta går inte att sticka under stolen med...
Men, jag är den förste att erkänna att inte fasiken ligger jag plus på spelet, trots en del stora/härliga vinster - dessutom väntar jag på den riktigt stora smällen ännu... I morgon, kanske, hehe?!