Citat:
Ursprungligen postat av Melander
"Sedan så osar det även avundsjuka över att en del kan spela för mer än andra" Så är det säkert, men inte för mig,jag skulle lägga dessa pengar på annat med min fru som känns viktigare.
|
Precis - vi har alla olika prioriteringar, eller hur? Jag gör både ock... Men, om du nu inte var "avundsjuk", varför postade du ditt inlägg?Det lät inte som en fråga, precis. Det osade faktiskt utav missunnsamhet att någon kunde spela för mer pengar än dig, då du de facto undrade hur vissa kunde spela för så mycket...
Sedan intar du en position där du nedvärderar folk som lägger mycket pengar på spel, genom att säga att DU hellre lägger dessa "pengar på annat med min fru som känns viktigare"... Precis som om ingen annan, som spelar hårt, gör detta...
Lägg du dina pengar på vad du anser vara viktigt, på frugan, är inget fel i detta - men, klaga inte på dem som inte gör det, eller gör båda...
För det är väl ingen överraskning, inte ens för dig, att vi alla har olika förutsättningar och intressen/prioriteringar, här i livet, eller...?!