Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-11, 23:56   #172
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Som jag skrev tidigare:Jag funderade hur kan man sätta mellan 1000-2000 kr per dag på travpel "nothing more nothing less".Nu får jag tillbaka saker som misstänksamhet och missunnsamhet,kom igen även du har väl läsförståelse Fulsprit,eller vill du krångla till det ytterliggare. Enl mig finns det bara amatörer och småspelare på denna sida.Du säger proffs ser aldrig att "dom" vinner något.Vilka är proffsen enligt dig,det bör väl inte vara så hemlig eller hur//sköt om dig//Thommy

Tror du verkligen att, till och med, de som är proffs ALLTID vinner...? Ingen vinner hela tiden - då skulle ALLA vara miljonärer... Visst fasiken finns det proffs här inne - de kanske bara håller en lägre profil än gemene sharpsare...

Ingen aning om vilka proffsen är, men en aning har man ju, men detta får du komma fram till själv... Alla delar med sig, i viss grad. En del mer, andra mindre...

Du kan inte bara säga att du undrar hur man kan sätta mellan 1000-2000 SEK/dag och sedan komma undan med att jag menade inget med detta... Något vill du ju ha sagt, eller hur? Jag har mycket god läsförståelse - det är därför denna diskussion uppstått. Det är den underliggande tonen i ditt första (samt efterkommande) inlägg som skapat detta debacle...

Jag känner inte dig, men jag känner fasiken igen ett inlägg med underliggande toner...

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat