Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-12, 00:06   #174
Flickepojken

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Tror du verkligen att, till och med, de som är proffs ALLTID vinner...? Ingen vinner hela tiden - då skulle ALLA vara miljonärer... Visst fasiken finns det proffs här inne - de kanske bara håller en lägre profil än gemene sharpsare...

Ingen aning om vilka proffsen är, men en aning har man ju, men detta får du komma fram till själv... Alla delar med sig, i viss grad. En del mer, andra mindre...

Du kan inte bara säga att du undrar hur man kan sätta mellan 1000-2000 SEK/dag och sedan komma undan med att jag menade inget med detta... Något vill du ju ha sagt, eller hur? Jag har mycket god läsförståelse - det är därför denna diskussion uppstått. Det är den underliggande tonen i ditt första (samt efterkommande) inlägg som skapat detta debacle...

Jag känner inte dig, men jag känner fasiken igen ett inlägg med underliggande toner...

Jag tycker du förstorar någonting här Fulsprit. Han undrar hur man med kanske 16.000:- in i månaden och räkningar på det lyckas spela för tusenlappar. Inget konstigt. Han kanske redan vet svaret, att folk har lånat pengar Eller vunnit pengar eller tar sig råd. Vad vet vi.

Själv undrar jag hur folk kan spela på så många olika sporter och spel, och dessutom verka vara insatta i det med. Alltså hur hinns det undrar jag. Men antar att man anammar att tänk med tiden och man ser saker lättare i spelet. Jag vet inte, men för mig är travet efter en kväll tömmande nog, rent energimässigt.
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat