Citat:
Ursprungligen postat av Viroid
Det är väl bra att Malmroth tycker likadant på bägge stolarna, det hade varit betydligt värre om han haft olika drag på TT resp ATG.
Jag är lite grann inne på att man inte kan ha personer jobba för flera olika aktörer samtidigt. Det blir helt enkelt inte seriöst när man jobbar för 2-3-4 olika arbetsgivare i olika roller som ideligen möter andra i samma situation.
Jag har ett besparingsförslag till ATG där, låt Harry Boy vara deras tipsexpert. För system i den storleken som presenteras duger ett automatgenererat system lika bra som vad som helst annat.
|
Jag kommer inte ihåg vad killen som stod bakom spelarservice heter: Mattias Anderberg, typ. Han jobbade för tv4:s travtv-sändningar även han, men blev utkastad med motiveringen att han ansågs jävig, har jag för mig han uttryckte sig i en artikel jag läst. Förmodligen var han inte "kompis" med gänget i lika stor grad som Herr Malmroth? Jag kan då inte se nån skillnad på att använda sig av dessa två i travsändningarna...
Vissa tillåts glida fram helt på en räkmacka här i samhället, medans andra ska behöva bli motarbetade...