Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-14, 16:12   #77
draken

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Jag tror inte att man ska spika Bandit Hornline på hörsägen. Hästen är mycket bra men ingen vinnare direkt. Kan rent utav bli enormt överstreckad. Tycker nog att man bör gardera på en seriös lapp. 9,10,11 bör väl vara med och kanske några susare där framme. 1 och 2 kanske.
Första kan bli en riktig fartfest. Tresor kommer öppna som ett spjut för att få överta. Troligen sitter han i spets efter några 100meter men det kan kosta rejält. Nästan inne på att det kan skrälla i första.
Andra tror jag att Fonzan vinner från spets om den går felfritt vilket den troligtvis inte gör. Det öppnar upp loppet totalt. Joy Ribb är nog mest favorit för att hon vann senast. Var bra men står egentligen stenhårt inne och vet i fan om det är en bra favorit. Ska nog ta massor.
Op:s Flirt tror jag är bästa hästen i 3dje men från bakspår vinner man inte på beställning.
4e tror alla att det står mellan 3 och 4. Vad händer om Bergarn svarar ut favoriten från start. Det går fort utav helvete första 500 och plötsligt är nästan alla borta när de stapplar in som 7 och 8 i mål.
Kallbloden ser ut som att Flex kommer att komma rätt bra på det från start. Var riktig fin senast. Börjar lukta lite spik.
Sista vet i fan vem som vinner. Hoppas att Raja gör det men har haft med den 7011ggr utan framgång. Nu tar jag nog bort den helt så det är troligen dagens bästa spik.
Lycka till gubbar och gummor.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat