Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-16, 21:26   #83
mars
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zniper Visa inlägg
"Om du råkat lägga 2 spel på samma spelform ska det rättas så här: push på vinster och förlust på förluster. Båda lagda spelen ska rättas på samma vis.

Om du råkat lägga 2 spel på samma spelform men olika linor så ska du rätta det mest negativa resultat som möjligt: Om ett av spelen ger förlust rättar du förlust på det samt push på det andra, om båda spelen ger vinst rättar du vinst på det som ger lägst vinst och push på det andra."

Jag önskar en förklaring vad som är skillnaden mellan dessa 2 regler. För så som jag tolkar dem är:

Nr 1. 500kr på odds 2.0 på Ö2 och sen lägger man ett spel till på Ö2 till 2.2 i odds.

Nr 2. 200kr på Ö2 sen har linan flyttats tills Ö2.25 och man lägger 300kr. Vid vinst så ska man rätta vinst på Ö2 och push på Ö2.25 (beroende på odds).

Det lutar väl åt att jag idiotförklarar mig själv totalt här men tydligen fattar jag inte så om någon som skrivit reglerna kan förklara för mig vore det uppskattat.
Quotar clarunds inlägg, tanken är precis som han skriver och regeln kom till just under en tidigare tävling där dessa incidenter inträffade.

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Ska tydligen till en advokat att tolka texten.

Tycker inte du det är uppenbart att förbudet gäller när man "felspelar" i syfte att gardera sig oddsmässigt och ta ett bättre odds än man först lagt spelet till !?

Kan ju aldrig vara galet att spela säg hälften till tidigt odds och sedan fylla på upp till max tillåtet.
Du kan spela hur du vill upp till totalt 500 insats, men om du går över det så kommer du "straffas" så att sämsta utgång för dig är det som räknas.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat