Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen
Förstår inte poängen med att vara klar med sitt V75-system måndag kl 16:15? Finns inget värde alls i att lämna in 5-6 dagar före start, allt kan hända under veckan. Om din spik Alfas blir struken? Blir ett helt annat lopp. Själv älskar jag att analysera och studera, skaffa information under veckan, lyssna på tränare, utrustningsändringar, skoryck, kuskarnas syn med mera.
DET ÄR ATT BRINNA FÖR DET MAN GÖR LILLGRABBEN!
|
I spelet finns inga regler lillgrabben! Självklart gör jag system precis innan start, men har vunnit på v75 genom att lämna in tidigare. Sant! Ibland är dt slumpen som avgör för dt mesta. Ett risktagande som jag har råd med. Nuförtiden lyssnar jag mest på mig själv, utan att låta alltför egoistisk. Tur att dt finns såna personer som du att övertyga, men låter helst bli. Behöver eg. inte skriva på forumet efter ditt lilla påhopp med lillgrabbe. Vad är du då? Lill-farsan??? Snälla sköt ditt i fortsättningen. En orsak varför jag lämnar in tidigt är att man kan bli påverkad av media o andra sajter. Därför kan man inte skylla sin otur på andra längre. Vi får se. TT får ju oxå ta mkt skit, men dom tar inte åt sig. Dom VET att dt finns folk som ryggar!