Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-17, 18:45   #675
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Saker jag inte förstår mig på - Del 20

Förvånande att denna inte kommit tidigare i följetongen men jag har väl förträngt det hela. Ja bilden talar väl sitt tydliga språk. Det är inte fräscht att äta sopor i bilen. Det är fan så ofräscht.

Förstår liksom inte poängen med att ha skiten i knät. Hur jobbigt kan det vara att kliva ur och sätta sig vid ett bord avsett för att äta vid? Man måste ju ändå resa på arslet för att slänga ut resterna. Eller hivar man ut skiten i första bästa rondell? Lämpligare att kliva ur bilen en kilometer före haket och skjuta bilen sista biten för att kompensera det som komma skall.

Skulle man mot förmodan klara strapatsen utan bestående men för kläder och inredning återstår lukten. Eller odören snarare. Har man för vana att röka cigarr i bilen så går det väl på ett ut. Men själv skulle jag föredra ett lik i skuffen.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+10), Boone (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat