Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-17, 21:38   #77
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Gooooooooooooooooooop!

Mästerstyrning!!!!!!!!!! What a driver! Först Rite on Win och nu Cummin. INGEN annan kusk hade rattat in båda dessa idag, dessutom med finess!

Hehe, ja det var en styrning (Cummin) man sent kommer glömma - ett konstverk, rakt igenom... Var på ICA MAXI och skulle köpa jordgubbar och stannade, såklart, vid spelhörnan där. Ögnade snabbt igenom kommande lopp och skulle satsa 400 kronor, tänkte jag.

Till min fasa var de i volten när jag stod och fyllde i kupongen, som tur är blev det ju två omstarter. Ytterligare dramatik då det är kö och endast en som betjänar. Jag står trea i kön, när de första är klara så frågar jag fräckt den kvinnan framför mig om jag får tränga mig före för att loppet snart går - hon såg lite förvånat på mig, men sade ja.

Jag slängde fram lappen och sa att han skulle köra den två gånger - hade fyllt i 200, vet inte varför jag inte spelade för femhundra, men, men... Tyvärr hann han bara köra kupongen en gång, den andra gick inte igenom systemet. Men, jag var nöjd ändå. Och när sedan Goop briljerade så kändes det djävligt skönt över mål, trots att det var omöjligt att se vem som var först - känslan sa dock Goop och efter att knappt hunnit lämna in och sedan vinna på målfoto efter en magnifik styrning, kändes ju enbart otroligt skönt - det blev billiga jordgubbar!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+10), alle (+10), Helge (+10), AndyMart (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat