Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-25, 23:31   #8
comprende
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Inte mycket tankar här tillslut, tråkigt trodde det fanns lite idéer... delar med mig av ett par godingar iaf!

Baltimore UNDER 76.5 wins @ 1.85

Kanon lina på betsafe då de flesta andra har Baltimore på 72-73. Tror laget har svårt att göra en bra säsong med sina klena pitchers och kommer nog inte ens upp i 75 vinster! Baltimore har bara vunnit över 76.5 vinster 1 gång de senaste 10 åren, 2004 då lyckades de knapra ihop 78! Mycket liten chans att de vinner 13 matcher mer än förra säsongen!

Pittsburgh Pirates UNDER 71.5 wins @ 1.85

Alla lag kommer inte vinna över 70 vinster så enkelt är det och då är det fel att ha alla lags lina över 70 vinster. Washington och Pittsburgh är troligen sämst men enligt mig så är Pittsburgh snäppet värre. Dom sålde allt dom hade ifjol och även tidigare år med Bay och Nady och ska bygga om från grunden med unga spelare. Det kommer inte hålla och har mycket svårt att se att dom skulle vara 10 vinster bättre än ifjol!

LA Dodgers vinner NL West @ 3.35

Återigen Betsafe som är fel ute med sina odds. De flesta tror det kommer stå mellan Dodgers och Rockies. Jag tycker Rockies överpresterar konstant och väntar på en svacka från deras sida. Dodgers har vunnit NL West de senaste 2 säsongerna och har i stor sett samma lag nu. Pitching rotationen med Billingsley, Kuroda, Kershaw och Padilla är helt okej och offensiven med storstjärnan Manny Ramirez, Martin, Kemp, Furcal, Eithier och Blake är mycket bra. Ett par tunga skador kan sätta käppar i hjulet för Dodgers då de är aningen klena bakom sina starters men med ordinarie lag så är de bäst i väst!
går det att se nån tendens så här långt?? eller för tidigt. frågar er som kan.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat