Citat:
Ursprungligen postat av Slurf
Hade du faktiskt tittat på matchen så hade du aldrig lagt det där spelet. Jag hade sågat spelet lika mycket om jag kollat i tråden under matchen och det faktiska utfallet spelar ju egentligen ingen roll för värderingen vid det aktuella tillfället, så kom inte in och säg att jag snackar i efterhand; jag hade klagat på ditt spel även om det gått in.
Jag la en TV-peng på krysset till 3.10 när Marathon låg och stack ut när Mexiko fick en hörna.
Krysset till 3.80 i Schweiz - Frankrike är mycket bra och sedan så tycker jag faktiskt att 1.25 på Brasilien mot Kamerun är bra, afrikaner lär inte ha samma defensiva disciplin som mexikanerna och de imponerade inte i öppningsmatchen, denna match är enligt mig ungefär lika säker som ett formstarkt Barcelona hemma mot Elche. Har redan Belgien till 2.40 mot ryssen, men jag spelar krysset till 3.60 där redan nu och jag kommer att fylla på lite om Ryssland vinner mot Sydkorea, det är stor krysschans i sådana lägen där det viktiga är att inte förlora.
|
Visst det var kanske inget bra spel att lira brassarna live där, men majoriteten av spelen som postas här på sidan är ju faktiskt rätt dåliga om vi skall vara ärliga så varför hoppa på det här? Var det bara för att skryta om att du fick in krysset live? Stort grattis!
Sedan förstår jag inte riktigt varför vi skall veta att du har Belgien till ett odds som är långt över marknaden just nu?
Edit: faktum att du får lira hos maraton indikerar väl att alla dina spel kanske inte är lika vassa som du vill ge sken av.