Som någon redan nämt så är Vaggeryd helt riktigt en spetsbana!
Tycker det finns två STARKA spetsvinnare ikväll! Låt vara att båda är favoriter, men helt klart motiverade sådana!
Time Machine var ruggig i Harpers bakom Vikingen och även om jag hyser stor respekt för 10 VästerboOnTheNews så har jag svårt att se honom rubba en Time Machine i ledning!
Möjligt att Leader Tom kan ta sig förbi första biten, men över full väg lär knappast Thorson bråka om något annat än favoritens rygg! TOPPCHANS att Westholm leder hela vägen!!
Leif heter nästa spetsvinnare! Galoppen senast sätter jag på oturskontot och detta är helt klart en häst jag gillar! Han är snabb från start och jag har svårt att se att Holy Heart skall ta en längd på Leif sida vid sida! I spets tror jag inte att förlust finns på "kartan" och faktum är att jag tror att han är så bra att vinna även om spetsteorin skulle visa sig felaktig...
Två i mitt tycke bra spikar idag, och även lämnat in en "dubbel" på dessa båda till 4,44 (1,85x2,40)
LYCKA TILL ni som tar ryggen....